dilluns, 3 de novembre del 2008

Especialització provisional: Frickades bibliotecàries

Hola a tothom! Ah, que no hi ha ningú... Ja em semblava sentir l'eco. Em sento com si parlés sola. Us comunico que he decidit (tot i que encara no és definitiu) dedicar el meu bloc a una xorrada tan gran com és transcriure situacions i diàlegs surrealistes que ens trobem diàriament a la biblioteca (els que hi treballeu ja sabeu a què em refereixo).

Als diàlegs, quan parli un/a usuari/a, posaré davant "U", i quan parli personal de la biblio posaré davant "B".

Per inaugurar la secció, un poso una perla amb què s'ha trobat una companya fa 5 minuts:

U - Teniu secció d'ordinadors?
B - Bé, tenim internet
U - Ah, no teniu ordinadors?

Sense comentaris...

4 comentaris:

Ilumi ha dit...

Sola? A inntenné mai estàs sola! "Pa' lo bueno y pa' lo malo" Amb aquesta especialització tindràs feineta...
Unes aportacions:

U: Teniu la Constitució espanyola?
B: T'ho miro. Home, tenim la edició de 1978... vols que et miri si a una altra biblioteca hi ha una més nova? (t'ho juro!)

Del meu primer dia:
U (amb uns 25 o 30 anys): Una cosa: profesión va con acento en la o?
B: Sí.
U: y con c,no?
B: "aixecament de celles"(les dues alhora)

frikis forever on both sides!(el traductor de google que fa miracles!)

Queso y aceitunas ha dit...

A mi, les que m'agraden són les converses tipus:

U: vull una hora d'internet
B: haurà de ser d'aquí a una hora, ara mateix no tinc ordinador lliure.
U: no n'hi ha cap lliure?
B: no, ara mateix no en tinc lliures.
U: llavors no tens ordinadors lliures.
B: no, ara els tinc tots reservats. Li reservo per a més tard?
U: bueno, si no tens ara, reserva'm per a més tard.
B: molt bé, passi després.
U: perquè ara no puc conectar-me, oi?
B: no, ara no, ara estan ocupats.
U: ah, que estan ocupats. Llavors no tens cap ordinador lliure, oi?

... i així deu minuts més de converse. De vegades és casi divertit.

Ah, els "burgotecarios" tenen unes quantes dignes de llegir. Aquí.

sfer ha dit...

ui ui ui... aquest blog me'l sindico PERO YA!!

fanta ha dit...

Quina gran idea, Momo! Segur que tots et seguirem. I intentarem fer petites aportacions...