dimarts, 11 de novembre del 2008

Pràctica del 27/10/08



  • Ho sento, però aquesta entrada no és per explicar res de divertit que ens hagi passat, sinó pura i estrictament per fer la pràctica del dia 27/10/08.

  • Pels seguidors que no sigueu profes; comprenc si desconecteu en aquest instant, tot i que haureu tingut la sort de gaudir d'una foto de la meva gata Lilu, digna de fons de pantalla.

  • Des que el rosaldc m'ha "presentat" els burgotecarios (http://anecdotarioburgostecario.blogspot.com/) m'he deprimit una mica. Ja sabem que ja està tot inventat, però és que el seu bloc està molt millor i tenen molta gràcia explicant les anécdotes. Sniff. , de totes maneres aprofito per demanar a tothom que em llegeixi que agrairé molt les aportacions que em pogueu fer, com ja han fet un parell de bons samaritans.

  • Fins aviat!

5 comentaris:

Queso y aceitunas ha dit...

No, no, no. No a la depressió!

La "consulta de la tarda" se l'han fet a una companya de la biblioteca. Ha sigut així:

Usuari: Tenéis libros sobre nutrición y crecimiento de las plantas?

Nosaltres: Si, alguna cosa en tenim.

Usuari: Concretamente quería de los rábanos.

Ains. Quina risa ens ha donat.

Felicitats pel blog MoMo, m'agrada molt!

MoMo ha dit...

Moltes gràcies Rosalcd pels teus ànims i aportacions inestimables!!

Si en realitat la culpa és nostre, que els hi donem el peu... No sé si encara el tenim, però he enviat un parell de vegades per PI a fora de l'Hospitalet un llibre sobre la cria de lombrices. Casi ná.

No fa gaire estàvem amb la risa floja i ens ve un senyor clavadet al Rompetechos però amb un somriure perpetu i ens demana un llibre sobre acudits. Se'm queien les llàgrimes d'aguantar-me el riure.

Sóc una gran fan de Muchachada Nui. Si coneixeu el hombre asquerosito, tenim una usuària amb la veu idéntica. Jo no la puc atendre, em supera.

Estar de cara al públic de vegades comporta situacions difícils, però les bones, ai què bones que són!

MoMo ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Queso y aceitunas ha dit...

I tant que si :D

Queso y aceitunas ha dit...

Pim pam, toma lacasitos.

;-)